روانشناسی تبلیغات 21ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 21
روانشناسی تبلیغات
ایجاد جذابیت در تبلیغات
پیشبینی رفتار خریداران با استفاده از مدل مازلو
کسب و کارتان چه رنگی است؟
تبلیغات نقطه خرید
ایجاد جذابیت در تبلیغات
مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید
… و به درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد . شما در انتخاب کلمات مختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است . مغز به یکباره از هرگونه فکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی جملات تعیین شده برای ایجاد تغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را از دست می دهند. منظور، مجموعه ای از عبارات از پیش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العاده و همین طور امکان انتخاب گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند. این مجموعه در واقع سفری باورنکردنی از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابیت، رنگ و حس می بخشد. با عبارات حاوی نکات روز می توانید به تبلیغاتتان جان ببخشید .
حال، چگونه این عبارات و نکات روز را انتخاب می کنید؟گام نخست: به درستی از مضمون آگهی تبلیغاتی که- در تلویزیون، روزنامه، ای میل یا مجله به نمایش گذاشته اید، آگاه باشید. کافی است تبلیغات را به دقت مطالعه کنید .
گام دوم: این بخش شامل جملات درنظر گرفته شده ی شماست. کلماتی را که تأثیر عمیقی بر شما می گذارند، در جایی یادداشت کنید. دفترچه یا بخشی از کامپیوتر خود را به نوشتن این نکات روز اختصاص دهید. این ها جملات آگهی هایی هستند که اخیراً یادداشت کرده ام :
چیزی را نپذیر مگر آنکه بهترین باشد، چرا که تو ارزشش را داری، و این هدیه ای از خودت به خودت است .
گام بعدی: ترکیب و اضافه کردن این جملات به تبلیغات است. برای درک بهتر این مرحله باید تبلیغی را که قبلا تهیه شده مورد بررسی قرار دهید . میزان تأثیر آن بر خواننده چقدر است؟ چقدر شور و حرارت در آن موج می زند؟ آیا این تبلیغ توجه شما را به خود جلب می کند؟ درصورت منفی بودن پاسخ، زمان استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی فرا رسیده است. جمله های مناسب که خدمات یا تولیداتتان را هرچه بهتر معرفی می کند، در جای جای تبلیغات گنجانده، سپس آن را اصلاح کنید .
حال این آگهی را که شخصی بدون آگاهی از جملات سحرآمیز بازاریابی نوشته، بخوانید :
کت قهوه ای جدید برای بانوان- سایز XL
در حقیقت این جملات مرا جذب نکرد، بلکه تصویر مربوط به آن برایم تازگی داشت . بله، واقعاً تولید فوق العاده ای است: حال ببینید که چگونه یک تبلیغ خشک و خالی با استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی تغییر می کند :
با پوشیدن این کت چرمی قهوه ای شکلاتی، تمام قد و عالی، به هرآن چه که در اطراف شماست می تابید .
برای دوست داران کیفیت خوب با پرداخت بخشی از قیمیت خرده فروشی راحتی و شیک پوشی را تجربه می کنید .
این کت بی نظیر زیبایی را به کمد لباس های زمستانی خود وارد می کنید .
برای بانوان با سایز XL
آیا تفاوت را حس می کنید؟ با استفاده از کلمات جادویی بازاریابی به راه های جدید تاثیر برخریداران دست پیدا کرده، به این طریق تولیدات خود را هرچه عمیق تر در قلب و روح آن ها جای می دهید و به ژرف ترین نقطه ی خواسته های آن ها می رسید .
چرا از همین حالا برای تبلیغات تان اقدام نمی کنید؟ کافی است این سه پیشنهاد را برای اضافه کردن گرمی، رنگ و حس به تبلیغات تان اضافه کنید. تغییرات حاصل را در تبلیغات و همین طور در درآمد حاصل از فروش محصولات بررسی کنید .
پیشبینی رفتارهای خرید مصرفکنندگان یک نیاز اساسی برای بازاریابان و فروشندگان است چرا که با تعیین آن کامیاب خواهند شد و در صورت پیشبینی نادرست ناکام . اما چگونه میتوان به این پیشبینی، یعنی تعیین نوع رفتارهای خرید مصرفکنندگان دست یافت؟
دانش روانشناسی تا حدودی قادر است نوع رفتارهای خرید مصرفکنندگان را تعیین کند. برپایه این دانش و با کسب آگاهی از نیازها و محرکهای درونی مصرفکنندگان، میتوان کالایی متناسب با نیازهای آنها تولید و به آنها عرضه کرد.
افزون بر آن کارگزاران تبلیغات با شناسایی و درک سبک و نحوه زندگی بیشتر مشتریان در بازار هدف و آگاهی از علایق و انگیزههای آنها در مراحل مختلف زندگی، قادر خواهند بود با طراحی و ایجاد تبلیغات متناسب با نیازها و خواستههای مصرفکنندگان به موفقیت بیشتری برای هدفهای از پیش تعیین شده و پیشبرد فروش دست یابند. در ادامه، متکی بر «نظریه سلسله مراتبی نیازهای مازلو» سعی شده چارچوبی فراهم آید تا بازاریابان در پرتو آن بتوانند رفتار خرید یا نیازهای مشتری را پیشبینی کنند. به عبارت دیگر با این نگرش، بازاریابان میدانند مشتری در جستوجوی چه نوع کالا یا کالاهایی است، چه کالاهایی برای او اهمیت بیشتری دارد و چه کالاهایی کماهمیتترند .
پیشبینی رفتارهای خرید مصرفکنندگان براساس مدل مازلو
احساس محدودیت همان نیاز است و انسان دارای نیازهای پیچیدهای است. آبراهام مازلو، روانشناسی بود که درباره افراد موفق تحقیق و بررسی کرد. وی سلسله مراتب نیازهای انسان را شناسایی و آن را به پنج طبقه اصلی تقسیم کرد. به عقیده مازلو، به محض این که نیازهای مرحله اول انسان برآورده شود، او وارد مرحله دوم و سپس مرحله سوم و همین طور مراحل بعدی میشود. در ادامه به طور خلاصه این مراحل و ارتباط آنها با کالاهای مختلف مورد نیاز مصرفکنندگان تشریح میشود .
مرحله اول: نیازهای جسمانی (physiological needs)
این گونه نیازها، جزو اصلی زندگی انسان هستند نظیر غذا، آب، سرپناه، هوا و خواب. افرادی که در این مرحله هستند، احتمالا پول زیادی ندارند و تامین غذا و سرپناه و اسباب و لوازم اولیه زندگی باید از اولویتهای اصلی آنها باشد، بنابراین آنها محصولات ارزانتری را خریداری خواهند کرد حتی اگر از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نباشند، چرا که آنها قادر به خرید محصولاتی با کیفیت بهتر نیستند. این افراد به هر آنچه که منجر به صرفهجویی در هزینه و پسانداز پول آنها شود گرایش مییابند .
سایر محصولات :
روانشناسی تبلیغات 21ص
روانشناسی تبلیغات...
روانشناسی انگیزش 30صروانشناسی انگیزش 30ص...
دانلود فایل گزارش کارآموزی در اداره توزیع برق بخش بادرود.دانلود فایل گزارش...
روانشناسی 10صروانشناسی 10ص...
روانشناسی ورزشروانشناسی ورزش...
روانشناسی و تعلیم و تربیتروانشناسی و تعلیم و...
روانشناسی مرگروانشناسی مرگ...
دانلود فایل گزارش کارآموزی شرکت سایوان، فرایند جوشکاری..دانلود فایل گزارش کارآموزی...
روانشناسی کودکان استثنایی 41صروانشناسی کودکان استثنایی 41ص...
روانشناسی کودک 15صروانشناسی کودک 15ص...
روانشناسی عمومیروانشناسی عمومی...
دانلود فایل گزارش کارآموزی الکترونیک، شرکت مهندسی بهین پژوهش..دانلود فایل گزارش کارآموزی الکترونیک،...
روان درمانیروان درمانی...
روابط آب و خاک و گیاهروابط آب و خاک...
رهنمون های لازم پیشگیری از بروسلوز برای کارگران کارخانه بسته بندی گوشترهنمون های لازم...
دانلود فایل کارآموزی در خدمات فنی شاهرضا..دانلود فایل کارآموزی در...
رهنمودهایی چند در انتخاب همسر 5صرهنمودهایی چند در انتخاب...
رنگرنگ...
دانلود فایل گزارش کارآموزی مجتمع صنعتی سیمان آبیک..دانلود فایل گزارش کارآموزی...
رنگ و شخصیترنگ و شخصیت...
رنگ ها 14صرنگ ها 14ص...
دانلود فایل گزارش کارآموزی کارخانه سایش سازی حرفه وفن، صنایع بسته بندی..دانلود فایل گزارش کارآموزی کارخانه سایش سازی...
رنگ آمیزی stainingرنگ آمیزی staining...
رنگرنگ...
رقابت آمریکا و انگلیس در ایران و نهضت ملی شدن صنعت نفت و انقلاب صنعتیرقابت آمریکا و...
دانلود فایل گزارش کارآموزی کارگاه ذوب فلزات مدرن..دانلود فایل گزارش کارآموزی...
رفع مشکلات ناباروری در گاوهای شیری 14صرفع مشکلات ناباروری...
رفتارشناسی سگ ها 12 صرفتارشناسی سگ ها ...
دانلود فایل گزارش کارآموزی حسابداری مالی شرکت سداد ماشین..دانلود فایل گزارش کارآموزی حسابداری مالی...
رفتار فردی 9 صرفتار فردی 9 ص...
رفتار شناسی سگها 20 صرفتار شناسی سگها 20 ص...
رفتار شناسی در پرورش اسبرفتار شناسی در پرورش اسب...
دانلود فایل کارآموزی کارخانة کاشی اصفهان..دانلود فایل کارآموزی کارخانة کاشی اصفهان.....
رفتار شناسی در پرورش اسب 14صرفتار شناسی در پرورش اسب 14ص...
رفتار جنسی ناسالم و رفتارهای جنسی پرخطر 11 صرفتار جنسی ناسالم و رفتارهای جنسی...
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره معماری دانشگاه ایووادانلود پاورپوینت جامع وکامل...
دانلود فایل گزارش کارورزی پلان ویلایی..دانلود فایل گزارش کارورزی پلان ویلایی.....
رشد اجتماعی و هویت نوجوانرشد اجتماعی و...
رشته شیمیرشته شیمی...
رده بندی بازوپایانرده بندی بازوپایان...
دانلود فایل گزارش کارآموزی حسابداری شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان..دانلود فایل گزارش...
رب گوجه فرنگی 14صرب گوجه فرنگی...
اسرار چهره های جذاب وکدام چهره جذاب است ؟ PDFاسرار چهره های جذاب...
راهکارهای جدید در پیشگیری و درمان کوکسیدیوزراهکارهای جدید در...
دانلود فایل گزارش کارآموزی در فنی و حرفه ای بروجن..دانلود فایل گزارش کارآموزی در فنی...
راهنمایی و توصیه های کاربردی جهت آغاز فعالیت پرورش شترمرغ دامپروریراهنمایی و توصیه...
راهنمای نگارش پروپوزالراهنمای نگارش پروپوزال...
دانلود پاورپوینت سئو برون صفحه ایدانلود پاورپوینت سئو برون...
دانلود فایل گزارش کارآموزی درباره رشته عمران.دانلود فایل گزارش کارآموزی درباره رشته...
راهنمای نگارش پروپوزال 2راهنمای نگارش پروپوزال 2...
قارچ مزرعه سروش 20 صقابلیتهای محتمل تکنیکی نانوتکنولوژی
فیزیولوژی جانوری
فیروزه
فولاد
طرح تولید ماشین آلات خشک کن میوه و سبزیجات
یونیت دندانپزشکی
نیروی برش Trim Force
کمک فنر دو جدارة بی فشار
کارآفرینی پرورش قارچ 21 ص
پرتودهی مواد غذایی (اشعه دادن) 18 ص
خشخاش و تریاک 29ص
کلمات کلیدی :رید مصرفzwnj کنندگان ملات حرآمیز ازاریابی پیشzwnj بینی فتارهای مصرفzwnj کنندگان پیشzwnj بینی فتارهای رید رید مصرفzwnj حرآمیز ازاریابی ضافه کردن ملات حرآمیز بلیغات نzwnj مصرفzwnj کنندگان نیازهای میzwnj مرحله وانشناسی
- ۹۶/۰۷/۲۸